PZU kontakt – infolinia i konto mojePZU

Z testu mfind.pl wynika, że infolinia produktowa PZU zajęła 3. miejsce pod kątem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem i 4. miejsce w przypadku infolinii służącej zgłoszeniu szkody. Co więcej, PZU jako jeden z niewielu ubezpieczycieli oferuje całodobową pomoc 7 dni w tygodniu.

PZU kontakt – infolinia i konto mojePZU

Z badania przeprowadzonego przez mfind.pl wynika, że kontakt z PZU możemy zaliczyć do “łatwych i przyjemnych”. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wyniósł zaledwie 30 sekund, podczas gdy w innych towarzystwach muzyka mająca umilić nam czas oczekiwania grała przez ponad 4 minuty. 

 

Konto mojePZU – zarządzanie polisami online

 

PZU umożliwia założenia konta internetowego, za pomocą którego możemy kupić dowolny produkt PZU, a później zarządzać nim online. 

 

Kontakt z PZU

 

Oficjalnym adresem mailowym, na który możemy kierować wszelkie zapytania jest: kontakt@pzu.pl.

 

Na oficjalnej stronie PZU możemy zamówić także rozmowę z konsultantem poprzez wypełnienie krótkiego formularza. Wygodną opcją może okazać się także zamówinie kontaktu dzięki wysłaniu wiadomości SMS. W zależności od tego, w jakiej sprawie chcemy się skontaktować, treść wiadomości może brzmieć: “ pomoc”, “szkoda”, “pojazd”, czy “podróż”. 

 

Co ważne, za pomocą SMS możemy także sprawdzić status swojej szkody lub świadczenia. W tym celu należy wysłać wiadomość pod numer 4102 (opłata zgodnie z taryfą operatora) podając numer szkody lub świadczenia. 

 

Infolinia PZU

 

Kontakt z konsultantem możliwy jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. 

 

  • 801 102 102
  • 22 566 55 55 

 

PZU w mediach społecznościowych

 

PZU prowadzi aktywny profil na Facebooku, gdzie za pomocą Messengera również możemy skierować swoje pytania. Czas oczekiwania na odpowiedź, jak zapewnia Towarzystwo, zależy przede wszystkim od rodzaju sprawy.