Z testu mfind.pl wynika, że infolinia produktowa PZU zajęła 3. miejsce pod kątem czasu oczekiwania na połączenie z konsultantem i 4. miejsce w przypadku infolinii służącej zgłoszeniu szkody. Co więcej, PZU jako jeden z niewielu ubezpieczycieli oferuje całodobową pomoc 7 dni w tygodniu.
Z badania przeprowadzonego przez mfind.pl wynika, że kontakt z PZU możemy zaliczyć do “łatwych i przyjemnych”. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wyniósł zaledwie 30 sekund, podczas gdy w innych towarzystwach muzyka mająca umilić nam czas oczekiwania grała przez ponad 4 minuty.
PZU umożliwia założenia konta internetowego, za pomocą którego możemy kupić dowolny produkt PZU, a później zarządzać nim online.
Oficjalnym adresem mailowym, na który możemy kierować wszelkie zapytania jest: kontakt@pzu.pl.
Na oficjalnej stronie PZU możemy zamówić także rozmowę z konsultantem poprzez wypełnienie krótkiego formularza. Wygodną opcją może okazać się także zamówinie kontaktu dzięki wysłaniu wiadomości SMS. W zależności od tego, w jakiej sprawie chcemy się skontaktować, treść wiadomości może brzmieć: “ pomoc”, “szkoda”, “pojazd”, czy “podróż”.
Co ważne, za pomocą SMS możemy także sprawdzić status swojej szkody lub świadczenia. W tym celu należy wysłać wiadomość pod numer 4102 (opłata zgodnie z taryfą operatora) podając numer szkody lub świadczenia.
Kontakt z konsultantem możliwy jest 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
PZU prowadzi aktywny profil na Facebooku, gdzie za pomocą Messengera również możemy skierować swoje pytania. Czas oczekiwania na odpowiedź, jak zapewnia Towarzystwo, zależy przede wszystkim od rodzaju sprawy.