22 490 9000 Zadzwoń
MENU
2 tygodnie temu

Trener Call Center

Trener Call Center<

Punkta.pl – druga co do wielkości porównywarka produktów ubezpieczeniowych w Polsce, otwiera nowy oddział Call Center w Radomiu. Poszukujemy trenera Call Center, który ma doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń, coachingów i stałego podnoszenia jakości, efektywności w Call Center. Jeśli jesteś osobą otwartą na nowe, ciekawe wyzwania zawodowe masz dobre relacje z ludźmi. Zapoznaj się z naszą ofertą!

Co należałoby do Twoich obowiązków:

  • prowadzenie szkoleń kompetencyjnych w zakresie sprzedaży i profesjonalnej obsługi Klienta dla pracowników call center
  • prowadzenie szkoleń rozwojowych dla kadry menadżerskiej, w zakresie kompetencji miękkich jak również rozliczania Pracowników i tworzenia action planów
  • wykonywanie cyklicznego monitoringu rozmów doradców działu obsługi klienta oraz omawianie jego wyników z pracownikami,
  • aktywny udział w tworzeniu aktualnej bazy wiedzy oraz innych narzędzi rozwoju takich jak e-learning, testy wiedzy, narzędzi wspierających sprzedaż itp.
  • planowanie, przygotowywanie i organizacja szkoleń stacjonarnych oraz online
  • opieka nad jakością pracy Agentów i Menadżerów w call center oraz bieżąca współpraca z Dyrektorem call center
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej monitoringu rozmów oraz ewaluacji pracy doradców

Wymagania:

  • doświadczenia w przeprowadzaniu szkoleń indywidualnych dla Pracowników i Menadżerów call center – element wymagany
  • doświadczenia w prowadzeniu różnorodnych i interaktywnych szkoleń, warsztatów oraz prezentacji (tematyka biznesowa, rozwój umiejętności miękkich) dla managerów – element wymagany
  • samodzielności oraz dobrej organizacji czasu pracy
  • inicjatywy oraz kreatywności w proponowaniu rozwiązań
  • podejścia biznesowego, elastyczności oraz otwartości na zmiany
  • doświadczenia w pracy w strukturach typu call center
  • znajomości MS Office na poziomie b. dobrym (w tym Power Point + Excel)

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • niekorporacyjną, przyjazną atmosferę pracy
  • odpowiedzialne i samodzielne stanowisko
  • stałe i terminowe wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy

Prześlij na swoje CV na adres: rekrutacja@mfind.pl

Press kit - materiały dla mediów

mfind.pl to nie tylko porównywarka ubezpieczeniowa, ale również Akademia ubezpieczeń mfind publikująca artykuły poradnikowe, aktualności, teksty interwencyjne, raporty oraz analizy. W mfind nie tylko opisujemy, ale również kształtujemy rynek ubezpieczeń w taki sposób, aby był jak najbardziej przyjazny dla konsumentów.

Kontakt

mfind

Małgorzata Dawid-Mróz

Content Manager

+48 508 875 582
malgorzata.dawid@mfind.pl