Kontakt z HDI możesz nawiązać na kilka sposobów. Przede wszystkim, poprzez dostępny na stronie ubezpieczyciela formularz. Wystarczy podać swoje dane i napisać, w jakiej sprawie chcesz uzyskać informacje, a ekspert HDI skontaktuje się z tobą.
Możesz też zadzwonić pod jeden z dwóch numerów infolinii:
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-20:00, a w soboty od 8:00 do 16:00. Zgłoszenie szkody i Assistance są jednak czynne 24 h na dobę, choć sama obsługa zgłoszonych już szkód jest możliwa od pon do pt w godz. 6:00-22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Jeśli wolisz zgłosić szkodę on-line, wypełnij dostępny na stronie ubezpieczyciela, przeznaczony specjalnie do tego formularz.
Kontakt z HDI możesz też nawiązać tradycyjnie, wysyłając dokumenty pocztą na jeden z dwóch adresów:
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.
30-417 Kraków
lub
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.
40-083 Katowice
Warta ma również swój profil na Facebooku – aby skorzystać z tej formy kontaktu z HDI, wystarczy napisać do ubezpieczyciela na Messangerze.