Jeśli wykupiłeś w Generali ubezpieczenie na życie lub posiadasz Otwarty Fundusz Emerytalny, możesz założyć na stronie internetowej grupy konto w strefie klienta, poprzez które zyskujesz łatwy dostęp do informacji o wykupionych produktach.
W ramach kontaktu z Generali działa również Centrum Klienta. Ubezpieczyciel umożliwia kontakt online – poprzez e-mail centrumklienta@generali.pl bądź telefoniczny, nr: 913 913 913. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora.
Uruchomiono również specjalny adres e-mail dla klientów chcących zgłosić szkodę: szkody@generali.pl. Można to również zrobić poprzez dostępny na stronie Generali formularz bądź zadzwonić pod wyżej wspomniany numer: 913 913 913.
W sprawie sprzedaży ubezpieczeń można kontaktować się z Generali pod tym samym numerem bądź korzystając z adresu e-mail: direct@generali.pl
Telefony i maile we wszystkich sprawach są odbierane od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00.
Jeśli chcesz wysłać do Generali dokumenty pocztą, napisz na adres:
Generali Życie T.U. S.A.
ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa
Generali ma również swój profil na Facebooku – możesz więc skontaktować się z ubezpieczycielem i w ten sposób – czas odpowiedzi zależy od rodzaju sprawy, z którą się zgłaszasz.