22 490 9000 Zadzwoń
MENU
5 miesięcy temu

Ruszył program 50plus. Euronet i mfind pomagają kierowcom obniżyć koszty zakupu polis OC

Ruszył program 50plus. Euronet i mfind pomagają kierowcom obniżyć koszty zakupu polis OC<

1 maja ruszyła kampania wizerunkowa i sprzedażowa porównywarki ubezpieczeń mfind.pl w sieci bankomatów Euronet. Klienci znajdą ponad milion kuponów w aż 370 bankomatach na stacjach benzynowych na terenie całego kraju.

Kampania kuponowa w Euronecie to jeden z elementów szeroko zakrojonej akcji mfind „50plus” skierowanej do wszystkich kierowców. Celem firmy jest uświadomienie kierowcom oszczędności, jakie daje porównywanie ofert wielu ubezpieczycieli przy zakupie polis komunikacyjnych. Często można zaoszczędzić nawet kilkaset złotych.

Kierowcy zazwyczaj przepłacają za OC. Różnice w cenach między ubezpieczycielami są dość duże, a w ostatnich miesiącach koszty tych polis jeszcze wzrosły o ponad 50%. Nasze przyzwyczajenia, jak np. korzystanie latami tylko z jednego towarzystwa ubezpieczeniowego, sprawiają, że może nas spotkać niemiła niespodzianka. Zawsze lepiej porównać oferty, zwłaszcza że polisa OC ma taki sam zakres we wszystkich towarzystwach – tłumaczy Bartosz Salwiński, członek zarządu mfind.pl.

Kupony mfind w 370 bankomatach Euronet

Jednym z głównych partnerów akcji jest sieć bankomatów Euronet. Mfind ma dla wszystkich, którzy pobiorą potwierdzenie transakcji z jednego z 370 bankomatów na stacjach benzynowych w całej Polsce, specjalny kupon z kodem. Da on kierowcy dodatkowe 50 zł po tym, jak porówna oferty polis i kupi jedną z nich na stronie mfind.pl/50plus, a następnie odpowie na jedno proste pytanie konkursowe.

Nagradzamy klientów, którzy świadomie kupują polisy. Mamy nadzieję dotrzeć do wielu z nich w ten sposób i zachęcić do skorzystania z porównywarki – mówi Salwiński. – Jak ktoś raz przekona się, że za to samo może zapłacić nawet 500 zł mniej, to jesteśmy pewni, że będzie korzystał z porównywarki regularnie.

Mfind to porównywarka ubezpieczeń, jedna z największych na polskim rynku. Miesięcznie odwiedza ją ponad 320 tysięcy unikalnych użytkowników. Co ważne, liczba ta sukcesywnie rośnie.

Rośnie świadomość ubezpieczeniowa Polaków

Coraz chętniej kupujemy przez internet, a to oznacza, że wiemy, jak ważne jest porównywanie cen. Nowoczesne narzędzia internetowe bardzo nam to ułatwiają  – podkreśla Bartłomiej Roszkowski, prezes mfind. – W ciągu ostatnich miesięcy gwałtownie wzrosła liczba zapytań o ubezpieczenia komunikacyjne w popularnych przeglądarkach. To skłoniło nas do podjęcia szerszej akcji i przekonania tych, którzy jeszcze nie znają naszego narzędzia do tego, by je wypróbować. Internauci dokonują już ponad 37 tysięcy kalkulacji miesięcznie. Klienci doceniają nas za poziom obsługi i fakt, że w każdej chwili można się skontaktować z naszym call center. W ubiegłym roku dostaliśmy Ekomersa za poziom obsługi w internecie – dodaje prezes mfind.pl.

W ramach akcji, mfind planuje kilka odsłon i współdziałanie z dużymi partnerami. – Na razie działania zaplanowane są do końca roku, ale nic nie stoi na przeszkodzie, byśmy przedłużyli akcję. Chcemy po prostu być tam, gdzie są kierowcy, gdzie tankują, pobierają pieniądze, robią zakupy lub dowiadują się czegoś ciekawego o motoryzacji. W takich kojarzących się z samochodami  miejscach będziemy przypominać o obowiązkowym ubezpieczeniu i możliwości porównania cen. Po to, by kierowca kupił jak najlepsze ubezpieczenie – mówi Roszkowski.

Nasi klienci to ludzie aktywni, którzy nie spędzają czasu wyłącznie w Internecie, prowadzą własne firmy, często się przemieszczają. W naszej strategii komunikacji stawiamy na mniej konwencjonalne rozwiązania – jako firma budowana jak startup nie koncentrujemy się na typowej reklamie w mediach. Wolimy budżet przeznaczyć na akcję, która bezpośrednio wpłynie na zadowolenie klientów niż np. kosztowną reklamę telewizyjną. Akcję z partnerami będziemy pokazywać w social mediach, pomogą nam w tym również influencerzy, np. niezwykle popularny youtuber Moto Doradca. Właśnie odbyła się premiera pierwszego filmu, przy którym udzieliliśmy merytorycznego wsparcia. Tu widzowie również otrzymają kupony. – mówi Agnieszka Durska, head of communication w mfind.pl.

Press kit - materiały dla mediów

mfind.pl to nie tylko porównywarka ubezpieczeniowa, ale również Akademia ubezpieczeń mfind publikująca artykuły poradnikowe, aktualności, teksty interwencyjne, raporty oraz analizy. W mfind nie tylko opisujemy, ale również kształtujemy rynek ubezpieczeń w taki sposób, aby był jak najbardziej przyjazny dla konsumentów.

Kontakt

mfind

Bartłomiej Roszkowski

CEO / VP product
Budowa produktu, działania content marketingowe i PR

+48 663 855 556
bartlomiej.roszkowski@mfind.pl