22 490 9000 Zadzwoń
MENU
6 miesięcy temu

Mfind z Ekomersem 2016 za najlepszą obsługę klientów w mediach społecznościowych!

Mfind z Ekomersem 2016 za najlepszą obsługę klientów w mediach społecznościowych!<

Firma mfind została laureatem Ekomersa 2016 – najważniejszej nagrody w branży e-commerce. Porównywarka ubezpieczeń zwyciężyła w kategorii “Najbardziej ludzka strategia social media”. Internauci oraz jurorzy docenili obsługę klienta m.in. w serwisie poradnikowym Akademia ubezpieczeń mfind oraz portalu społecznościowym Wykop.pl.

W środę 9 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie po raz piąty wręczono Ekomersy – najważniejsze nagrody dla produktów, usług i osób, przyczyniających się do rozwoju polskiego rynku e-commerce. Jedna ze statuetek przypadła porównywarce ubezpieczeń mfind.pl!

„Najbardziej ludzka strategia social media”

Firma mfind otrzymała Ekomersa 2016 w kategorii “Najbardziej ludzka strategia social media”. O zwycięstwie zadecydowały głosy internautów w pierwszej fazie konkursu oraz ocena Jury na etapie finałowym. Doceniono m.in. wsparcie dla klientów, jakie stanowi poradnikowy serwis o ubezpieczeniach Akademia mfind, a także bliskie relacje z użytkownikami portali społecznościowych, przede wszystkim Wykopu, Facebooka oraz Twittera.

Za sukcesem mfind na gali Ekomersów stoi przede wszystkim dział marketingu firmy w składzie: Bartłomiej Roszkowski (CEO), Łukasz Leus (Marketing Manager), Wojciech Martyński (Content Manager) oraz Maciej Putrzyński (Online Expert).

Mfind.pl czyli porównywarka, która dba o klientów

– Ekomers 2016 to nagroda za naszą 3-letnią pracę, której celem było stworzenie “ludzkiej” porównywarki ubezpieczeniowej  – zdradza Bartłomiej Roszkowski, CEO porównywarki ubezpieczeń mfind.pl. – Mfind to nie tylko narzędzie pozwalające zaoszczędzić na polisie, ale również, a może przede wszystkim, zespół ludzi, którzy pomagają klientom w rozwiązywaniu ich ubezpieczeniowych problemów. Staramy się być obecni wszędzie tam, gdzie internauci szukają pomocy i gdzie możemy nawiązać z nimi bliską, przyjacielską relację. Chcemy, żeby w mfind każdy czuł się dobrze i chętnie do nas wracał.

Press kit - materiały dla mediów

mfind.pl to nie tylko porównywarka ubezpieczeniowa, ale również Akademia ubezpieczeń mfind publikująca artykuły poradnikowe, aktualności, teksty interwencyjne, raporty oraz analizy. W mfind nie tylko opisujemy, ale również kształtujemy rynek ubezpieczeń w taki sposób, aby był jak najbardziej przyjazny dla konsumentów.

Kontakt

mfind

Bartłomiej Roszkowski

CEO / VP product
Budowa produktu, działania content marketingowe i PR

+48 663 855 556
bartlomiej.roszkowski@mfind.pl