22 490 9000 Zadzwoń
1 rok temu

6 mln zł od MCI na rozwój porównywarki ubezpieczeń mfind.pl

6 mln zł od MCI na rozwój porównywarki ubezpieczeń mfind.pl<

Internet Ventures FIZ, fundusz zarządzany przez Grupę Private Equity Managers, którego współudziałowcami są Krajowy Fundusz Kapitałowy i MCI Management, został udziałowcem mniejszościowym spółki mfind. Porównywarka ubezpieczeń mfind.pl otrzyma na rozwój do 6 mln zł.

Ogromny potencjał rynku porównywarek ubezpieczeniowych

– Rynek się zmienia. Polacy zauważyli, że prawdziwą oszczędność zapewni im oferta nie 2-3 ubezpieczycieli jak dotychczas, ale kilkunastu. Widzą, że pozostając przy tej samej firmie, przez lata mogą tracić realne pieniądze. Obserwując te trendy, zmiany po stronie ubezpieczycieli oraz wiarę przedsiębiorców i inwestorów w sukces, można być pewnym, że rynek jest w przeddzień rewolucji. – przekonuje Bartłomiej Roszkowski, współzałożyciel i członek zarządu mfind.

Rynek ubezpieczeń samochodowych w Polsce to ponad 13 mld zł. Przez krajowe porównywarki przechodzi obecnie mniej niż 1% całej sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Dla porównania w Wielkiej Brytanii czy na Węgrzech to ponad 60%. Nie ma też kraju w Europie, gdzie sprzedawanych przez porównywarki ubezpieczeń byłoby mniej niż 5% całego rynku. Wszystko to powoduje, że polski rynek będzie rósł w następnych latach niezwykle dynamicznie. Wielomilionowa inwestycja MCI Management SA w mfind.pl potwierdza powyższe trendy.

Porównywarka ubezpieczeń – sposób na oszczędzanie

Dlaczego warto korzystać z porównywarki ubezpieczeniowej OC/AC? – Polaków nie stać na przepłacanie za obowiązkowe ubezpieczenie OC swojego samochodu. Z raportu porównywarki mfind opublikowanego w tym roku, wynika że klient który porównywał oferty mógł oszczędzić nawet 517 zł. 517 zł to ogromna kwota dla przeciętnego Polaka, którą można przeznaczyć na cokolwiek innego niż “podatek od samochodu” jakim jest OC. – odpowiada Bartosz Salwiński, współzałożyciel i członek zarządu mfind.

Twórcy mfind podkreślają, że ich celem jest dokładność porównania ofert. W porównywarce mfind każdą polisę można kupić online, a pokazana cena nie różni się od tej w towarzystwie ubezpieczeniowym. Klient unika zatem przykrych niespodzianek i dopłat.

mfind ma również w planach kilka ciekawych i bardzo innowacyjnych rozwiązań, które spowodują, że zakup ubezpieczenia online przez porównywarkę będzie nie tylko zwykłą oszczędnością, ale również przyjemnością.

Press kit - materiały dla mediów

mfind.pl to nie tylko porównywarka ubezpieczeniowa, ale również Akademia ubezpieczeń mfind publikująca artykuły poradnikowe, aktualności, teksty interwencyjne, raporty oraz analizy. W mfind nie tylko opisujemy, ale również kształtujemy rynek ubezpieczeń w taki sposób, aby był jak najbardziej przyjazny dla konsumentów.

Kontakt

mfind

Bartłomiej Roszkowski

CEO / VP product
Budowa produktu, działania content marketingowe i PR

+48 663 855 556
bartlomiej.roszkowski@mfind.pl