22 490 9000 Zadzwoń
1 rok temu

Aż 95% Polaków jest zadowolonych z polisy OC/AC kupionej online

Aż 95% Polaków jest zadowolonych z polisy OC/AC kupionej online<

Aż 95,5% Polaków kupujących polisy ubezpieczeniowe OC/AC przez internet jest zadowolonych z przeprowadzonej transakcji – wynika z badania porównywarki ubezpieczeń komunikacyjnych mfind.pl. Klienci, którzy już raz zakupili polisę online, chętnie skorzystają z tej formy ponownie i wrócą do ubezpieczyciela w przyszłości – trend ten potwierdza ponad 97% badanych.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez porównywarkę mfind.pl, aż 82% Polaków wie o możliwości zakupu ubezpieczeń samochodowych przez internet, a już 30% skorzystało z zakupu polisy OC/AC online. Wzrost popularności porównywarek OC/AC oraz rozwój rynku e-commerce w sektorze ubezpieczeń to korzyść dla klientów oszczędzających na kosztach ubezpieczeń oraz towarzystw ubezpieczeniowych, które w ten sposób rozszerzają swoje kanały sprzedaży.

„Wraz z rosnącym udziałem rynku e-commerce w handlu ogółem coraz więcej firm decyduje się na udostępnienie swojej oferty online. Dotyczy to również branży ubezpieczeniowej, której produkty – w tym w szczególności polisy komunikacyjne – zyskują coraz większą popularność wśród klientów. Lojalność klienta budowana jest w oparciu o poziom jego satysfakcji z zakupu, dlatego konieczne jest tworzenie i oferowanie rozwiązań, które są proste, przyjazne użytkownikom i efektywne. Przykładem jest porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych mfind.pl skutecznie zestawiająca i wybierające najlepsze opcje ubezpieczenia spośród nawet 76 ofert towarzystw ubezpieczeniowych” – mówi Bartłomiej Roszkowski, członek zarządu mfind.pl, jednej z największych porównywarek OC/AC w Polsce.

Znalezienie w internecie najlepszej oferty ubezpieczenia komunikacyjnego może być szybkie i proste dzięki porównywarce mfind.pl, która cechuje się:

  • samodzielnym sprawdzaniem historii wypadkowej przy współpracy z ubezpieczycielami.
  • przedstawianiem rzetelnych i obiektywnych wyników kalkulacji ofert największej liczby ubezpieczycieli – współpracuje z największymi w Polsce towarzystwami ubezpieczeniowymi, wśród których są m.in. AVIVA, Proama, Benefia, AXA Direct, You Can Drive, MTU, LINK4, Liberty Ubezpieczenia. mfind.pl porównuje i wybiera najlepsze opcje ubezpieczenia spośród nawet 76 ofert ubezpieczycieli.
  •  możliwością stworzenia indywidualnego konta klienta umożliwiającego zachowanie wszystkich wprowadzonych danych dotyczących kierowcy oraz samochodu.
  • bezpieczeństwem danych użytkowników, które udostępniane są wyłącznie towarzystwom ubezpieczeniowym w celu przygotowania konkretnej oferty ubezpieczenia.
  • oficjalnym informowaniem o podjętej współpracy reklamowej z wybranymi towarzystwami ubezpieczeniowymi.
  • największą, kompletną bazą samochodów wśród internetowych porównywarek OC/AC z wygodną, intuicyjną wyszukiwarką.
  • pomocą specjalistów z branży ubezpieczeniowej, którzy przygotowują ofertę dopasowaną do potrzeb klienta oraz odpowiadają na wszelkie wątpliwości związane z ubezpieczeniami komunikacyjnymi. Doradcy mfind.pl troszczą się o Klientów także w trakcie likwidacji szkód.

W 2015 roku udziałowcem spółki mfind został fundusz Internet Ventures FIZ, którego współudziałowcami są Krajowy Fundusz Kapitałowy i MCI Management. Wartość transakcji wyniosła 6 mln złotych, a pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój serwisu.

Więcej informacji na stronie www.mfind.pl.

Press kit - materiały dla mediów

mfind.pl to nie tylko porównywarka ubezpieczeniowa, ale również Akademia ubezpieczeń mfind publikująca artykuły poradnikowe, aktualności, teksty interwencyjne, raporty oraz analizy. W mfind nie tylko opisujemy, ale również kształtujemy rynek ubezpieczeń w taki sposób, aby był jak najbardziej przyjazny dla konsumentów.

Kontakt

mfind

Bartłomiej Roszkowski

CEO / VP product
Budowa produktu, działania content marketingowe i PR

+48 663 855 556
bartlomiej.roszkowski@mfind.pl