Assistance Proama -Rumunia /PZM/

  • #7453
    • Dołączył: 06.09.2015
    • Liczba postów: 0

    Podzielę się krótką historią, wakacje tym razem Rumunia piękne góry, trasa transfogarska auto trochę dostało w du… dalej autostrada do Konstancji dokładnie na końcu autostrady awaria zblokowało dwa biegi- nie jestem w stanie sam w tych warunkach naprawić. Ale przezornie przed wyjazdem wykupiony Pełny pakiet OC+AC+NNW+Assistance Super w Proama

    Sobota 16:30 awaria, telefon do Proama 16:45 /oczywiście formalności/ i zdziwienie odsyłają do PZM chociaż w najmniejszym nawet podpunkcie nie zapisano, że zawarłem umowę ubezpieczenia z firmą trzecią jaką jest PZM ! Czas mijał , zbliżała się noc, nadciągała na horyzoncie burza z piorunami, dzieci w aucie. W międzyczasie kilka telefonów ponaglających i nic. Partnera Proamy /PZM/ ni widu ni słychu. Tuż przed zapadnięciem zmroku 20:30 pan z infolinii już nie wiem którego Zakładu Ubezpieczeń zadzwonił i stwierdził, że mogę nie otrzymać pomocy i lepiej żebym znalazł jakiegoś mieszkańca wstawił auto oferując np. 10 Euro i w poniedziałek  wrócił do sprawy dodam, że „odhaczył ptaszka” odnośnie możliwości noclegu. Tylko że zostałem sam na końcu nowego odcinka autostrady przy porcie w okolicy Konstantii  bez internetu, (a dodam że dostałem pozwolenie na inną pomoc techniczną- ironia) Na szczęście znalazłem człowieka który zaholował mnie do pensjonatu w Eforie Sud, tam już spokojnie jak rozmieściłem rodzinę mogłem zacząć myśleć o pojeździe, od gospodyni pensjonatu otrzymałem pomoc jej mechanik przyjechał w niedzielę dogadaliśmy sprawę. Aby być pewnym kupiłem skrzynię w Polsce używkę z gwarancją licząc na zwrot kosztów dostarczenia ponieważ umowa ASS zawiera taki punkt (poza tym nie wiadomo jakie uszkodzenia znalazłby mechanik w środku) a za tydzień miałem niezbędnie stawić się w firmie po urlopie.

    Dodam, że już w poniedziałek zjawiło się ichniejsze assistance ale po perturbacjach z infolinią jakobym już skorzystał z holowania w sobotę !

    Za plus mogę na spokojnie dodać, że zapłacili za nocleg /chociaż nie za śniadanie/ niestety odmownie potraktowali rachunek za dostarczenie części dpd w kwocie 181 zł. argumentując to, że nie uzgodniłem z nimi.

    Dziady i tyle pytanie czy można coś wskórać poprzez np. Rzecznika Ubezpieczonych czy nie nastąpiło wprowadzenie klienta w błąd zawarcie ubezpieczenia ASS z innym podmiotem jakim jest Polski Związek Motorowy (na usługi którego nie wiem czy bym się zdecydował) PROAMA nie chce ze mną rozmawiać odsyłając do PZM -chociaż to z nimi zawarłem polisę!!!!

    #7490
    • Dołączył: 14.01.2015
    • Liczba postów: 6

    Dzień dobry,

    PZM najprawdopodobniej jest usługodawcą Proamy w zakresie pomocy assistance, ale ma Pan rację, że to z Proamą zawierał Pan umowę i do tego ubezpieczyciela należy się odwoływać.

    Proszę najpierw przeczytać treść umowy assistance z Proamą, bo jeśli okaże się, że mogą oni zlecać świadczenie usług assistance innym podmiotom, to nie będzie podstaw do powoływania się na wprowadzenie w błąd przy zawieraniu umowy.

    Na pewno jednak może Pan domagać się zwrotu kosztów dostarczenia części, wykazując przy tym, że konsultanci infolinii zaznaczyli sobie, że udzielili Panu pomocy po awarii, chociaż wcale jej nie udzielili – i że ten zwrot potraktuje Pan jako rekompensatę problemów z uzyskaniem pomocy. Wydaje mi się, że tylko tak można to uzasadniać, ponieważ trzeba przyznać, że powinien był Pan ustalić z obsługą assistance to dostarczenie skrzyni biegów, żeby o tym wiedzieli.

Aby dodać odpowiedź, musisz się zalogować. Przejdź do rejestracji lub .

Powrót do działu
2 odpowiedzi - 1 z 2
Coś nie działa? Napisz do nas na akademia@mfind.pl

Statystyki forum

368 użytkowników

108 wątków

293 postów