mfind.pl

Suning Commerce Group – właściciel sieci sklepów z produktami dla maluchów – w porozumieniu z drugim największym chińskim ubezpieczycielem Ping An uruchomił pierwsze na świecie ubezpieczenie mleka dla niemowląt. Zgodnie z warunkami polisy klientowi, który zakupił mleko wycofane później ze sprzedaży z powodu niezdatności do spożycia, przysługuje odszkodowanie w wysokości 2 000 yuanów (325$) za puszkę.

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak wiele uwagi rodzice poświęcają zdrowiu i bezpieczeństwu swoich dzieci, a zwłaszcza swoich nowonarodzonych skarbów. – oświadczyła firma Ping An. Zatroskani rodzice, którzy wykupili pierwsze 40 000 puszek mleka otrzymali ubezpieczenie za darmo.

Wycofanie produktu ze sprzedaży z powodu jego szkodliwości miało miejsce kilka razy na przestrzeni ostatnich lat w Chinach. W ubiegłym tygodniu Heinz był zmuszony ściągnąć z półek pokarm dla noworodków, w którym wykryto ślady ołowiu.

Dietetyczna i ekologiczna świadomość rośnie wśród dorosłych konsumentów; oby nieufność do gotowych pokarmów zasiała swoje ziarno także w sercach odpowiedzialnych rodziców.

Źródło: http://www.hngn.com/