porównywarka ubezpieczeń zdrowotnych

Ta wyjątkowa audycja rusza dzięki firmie Tigo Bima, liderze na tamtejszym rynku, sprzedającej polisy na życie oraz ubezpieczenie zdrowotne poprzez sieć komórkową. Inicjatywa ma nie tylko wypełniać plan komercyjny, ale ma także edukować mieszkańców Tanzanii. Tylko 19% dorosłych jest objętych ochroną na wypadek choroby lub śmierci, a większość z nich ma ją zapewnianą dzięki obowiązkowi ubezpieczenia pracownika. Na dobrowolne wykupienie polisy decyduje się zaledwie 1% dorosłych w Tanzanii. „Obrońca mojego serca” będzie przekonywać przede wszystkim o tym, że ubezpieczenie jest potrzebne i może okazać się bardzo pomocne, a także, że nie musi być drogie, można mu zaufać i nietrudn

5509486578_57701f239e_bo je zdobyć. Projekt został ufundowany przez Europejski Bank Inwestycyjny. W Polsce prezentowanie produktów ubezpieczeniowych w formie reklamy towarzyszy nam na każdym kroku, ale żeby posłuchać słuchowiska obyczajowego zamiast krzykliwych sloganów, trzeba wyruszyć na drugi koniec świata.

 

Źródło: Allafrica.com

Foto: by U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 2nd Class John J. Mike, [CC-BY-2.0, https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/], via Flicr