mfind.pl

Trzeba przyznać, że propozycja udziału w projekcie sprzedażowym Avivy jest kusząca. Poświęcona mu strona internetowa zachęca zdjęciami grupy uśmiechniętych młodych ludzi siedzących na parapetach wielkich okien modnego loftu. Widać, że każdy element kampanii jest dokładnie przemyślany i nastawiony na młodego odbiorcę. Autorzy ogłoszenia posługują się swobodnym językiem, pełnym nacechowanych pozytywnie określeń (super biuro, wspaniali ludzie, super sprzęt), wykrzyknień, fraz pisanych wersalikami (SZCZĘŚLIWA DWUDZIESTKA), a nawet obrazowych porównań (pomoc mentora to „jakby mieć osobistego Anioła Stróża…”). Ponadto w ogłoszeniu, które okazało się w serwisie Pracuj.pl oprócz nowoczesnego smartfona i tabletu oraz designerskiej przestrzeni biurowej autorzy projektu obiecują intensywną pracę w dzień i dobrą zabawę wieczorem.

Pod całą tą jaskrawą powłoczką kryje się propozycja współpracy dla młodych ludzi, którzy będą mieli szansę rozpocząć karierę w sprzedaży ubezpieczeń, zdobyć doświadczenie i otworzyć się na nowe wyzwania. Pierwsza faza projektu startuje we Wrocławiu, a wybór studenckiego miasta pełnego ludzi z pasją nie jest przypadkowy. Do loftu w centrum miasta ma trafić dwadzieścioro wybranych, którzy będą współtworzyć swój team od podstaw.

Generation Next ma swoją stronę na Facebooku, gdzie co chwila pojawiają się inspirujące obrazki podkreślające zalety projektu. Propozycja Avivy zdecydowanie stara się za wszelką cenę odciąć od ogłoszeń, które zalewają serwisy z ofertami pracy typu „poszukiwany młody z co najmniej 20-letnim doświadczeniem”. Czy ekspresyjny język, nowoczesne gadżety i obietnice dobrej zabawy sprostają zadaniu i przemówią do młodych ludzi? Czas pokaże.

Foto: by Gianfranco Blanco [CC BY-ND 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/)], via Flickr