porównywarka ubezpieczeń zdrowotnych

Obowiązujący w USA plan opieki zdrowotnej (tzw. Obamacare), który ma na celu zapewnienie przystępnej ochrony medycznej jak największej liczbie mieszkańców, wciąż budzi kontrowersje i zamieszanie zarówno wśród ubezpieczonych, jak i tych, którzy dopiero wybierają plan dostosowany do swoich potrzeb. Z przeprowadzonej przez Kaiser Family Foundation ankiety wynika, że zaledwie 4% respondentów rozumie słownictwo związane z zasadami ubezpieczenia w ramach Affordable Care Act. W kwestionariuszu znalazło się dziesięć pytań sprawdzających znajomość terminów, takich jak „provider network” czy „out-of-pocket limit” ściśle związanych z kosztami opieki zdrowotnej w ramach Obamacare.

Dobrze przemyślana animowana kampania może zostawić ślad w świadomości widza. Kilka miesięcy temu nasze Ministerstwo Spraw Wewnętrznych wypuściło chwytający za serce spot „Smutny autobus”, który sugestywnie nakłania do zadbania o bezpieczeństwo dziecka poprzez usługę „Bezpieczny autobus”.

Amerykańska fundacja Kaiser Family również uwierzyła w siłę oddziaływania dobrze narysowanej kampanii społecznej i z pomocą animowanych postaci YouToons zamienia skomplikowane terminy ubezpieczeniowe na przystępny język, a zawiłe transakcje na symboliczne gesty.